4

Kerro sun neljä lempinimeä
- Hennuli
- Hennukka
- Neekeri (haha)
- ?

Kerro neljä totuutta itsestäs 
- en tykkää hampurilaisesta,kebabista enkä limsasta
- oon tosi usein kipeenä
- jos kastelen vaan mun toisen käden, mun on pakko kastella toinenki
- en vois elää ilman musiikkia

Kerro neljä asiaa mitä oot tehny tänään

- kuunnellu musiikkia
- nukkunu
- käyny vessas
- juonu vettä

Kerro neljä asiaa mitä sulla on päällä tällä hetkellä
 
- kipinä housut
- musta toppi
- pompula
- alusvaatteet
  
Kerro neljä asiaa mitä inhoat 
- ruotsalaisia 
- oksennustautia 
-  ihmisiä jotka ei pidä ajasta kiinni
- nuudeleita

Kerro neljä asiaa mitä rakastat

- kavereita ja poikaystävää
- musiikkia
- espanjaa, aurinkoa & rusketusta
- vettä

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

inhooks ruotsalaisia mutt käyt kuitenki ruotsinkielistä koulua??? :)

Anonyymi kirjoitti...

vs: en inhoo ruotsin kieltä, enkä suomenruotsalaisia niinku mä,ja se koulu missä oon. yleensä ruotsalaiset on ärsyttäviä, en tiiä miks :D / henna