KYSYMYKSET, OSA 2

18. Anonyymi kirjoitti... Mistä pidät eniten itsessäsi? (: 
- silmistä, ja rusketuksesta ;)

19. Anonyymi kirjoitti... Ootko hyvä koulussa ja mikä on sun keskiarvo? =) 
- Omasta ja vanhempien mielestä olen hyvä. Keskiarvo noin 8.5 (:

20. Anonyymi kirjoitti... kuinka sä ja elmeri päädyitte yhteen? :) 
- Ennenkö kiinnostuin elmeristä, niin sanotusti vihasin elmeriä nii tyhmältä ku se kuulostaaki. Meillä oli huonot välit ku jotain 5 vuotta sitten oli pieni "sota" meidän välillä. Nyt 5 kk sitten Elmeri tykkäs musta ensin, sit mä aloin tykätä siitä. Mä en edes tiedä ja muista kumpi kysyi, me vaan oltiin yhdessä. Ja nyt oon onnellinen (: 

21. Anonyymi kirjoitti... mite tapasit elmerin? (= - Se oli mun entisen kaverin pikkuveli & mun naapurin luokalla (: !

22. Anonyymi kirjoitti... pidät vissii paljo yhteyksiä sun kaikkiin kavereihin (:? 
- Joihinki en enää pidä, kun niin ilkeitä ovat. Muuten kyllä.

23. Anonyymi kirjoitti... Ketä sun kaverii inhoot enite? 
- Mä en inhoo ketään, ja jos inhoisin en sanois et se on mun kaveri.

24. Anonyymi kirjoitti... Mitä aiot tehdä kesällä? :D 
- Lähden tosin huomenna hesaan, aion myös olla mökillä, ottaa aurinkoa, uida, olla kavereiden kans rannalla ja syödä paljon jäätelöö! Rippileiriki lähestyy ja konfirmaatio. Eiköhän tossa oo tekemistä koko kesäks ! (:

25. Anonyymi kirjoitti... mikä on sun lemppari ohjelma? 
- Serranon perhe! Te quiero serrano ;))

26. Anonyymi kirjoitti... Mitä musiikkia sä kuuntelet? (::: 
- hip hop, rap ja RnB

27. Anonyymi kirjoitti... Miltä täydellinen päivä sun elämässäs näyttäis? (: 
- Asuisin espanjassa, heräisin aamulla ja menisin uimaan. Ottaisin rannalla aurinkoa. Päivällä menisin kavereiden kanssa shoppailemaan ja sitten illalla elmeri tulis meille. Täydellinen pv! (:

28. Anonyymi kirjoitti... Jos et asuis suomessa missä asuisit ja miksi? :)
- Espanjassa, isossa kauniissa talossa meren rannalla. Siellä on niin ihania ihmisiä, mukavia ja kilttejä. Hyvä ilmapiiri, kaunis luonto, ihana sää ja lämmin (:

jatkuu vielä... (: 

1 kommentti:

Sanni kirjoitti...

20: Sä kysyit! Silloi jäällä muistatkos.. Mut eltsuhan kysy sulta si8tä ennen ja sanoit et ei, ja sit kysytit siltä ja se sano et joo. Jotenki tollee se meni.. :D