anteeksi ei löydy bloggaus aihetta

1. Selitä neljällä sanalla miksi viimeksi oksensit?
- koska oli paha olo

2. Kuka luultavasti puhuu sinusta tällä hetkellä pahaa?
- tiedän kyllä mut en tässä rupee kertomaan(:

3. Onko joku ihastunut sinuun?
- kyllä uskoisin niin (;

4. Mitä ovat tämän illan suunnitelmat
-tehdä läksyjä

5. Jos olisit sairaalassa, tulisiko ykkösfacebookfavourittisi katsomaan sinua?
- uskon

6. Pyysikö sinua elämässäsi eniten satuttanut henkilö sinulta anteeksi?
- ei

7. Rehellisesti, mitä todella haluat juuri nyt?
- nukkua

8. Kello 04.00, kännykkäsi soi. Kuka soittaa?
- jape

9. Onko joku jota et koskaan unohda?
- ON!

10. Onko sinulla ystävä jolle voit kertoa asioita ja olla varma että hän ei kerro eteenpäin?
- on

11. Oletko koskaan suudellut ketään jonka nimi alkaa J:llä?
- olen(:

12. Tietääkö kukaan muu salasanaasi?
- ei

13. Tuleeko tästä viikonlopusta hyvä?
- toivottavasti

14. Oletko päässyt syliin viimeisen 5 päivän aikana?
- ?

15. Missä olet kahden tunnin päästä?
- kotona / suihkussa

16. Minkälaisen unen näit viimeksi?
- en muista

17. Montako ystävää sinulla on elämäsi aikana ollut?
- en tiedä en osaa laskea

18. Mikä on lempivaatteesi?
- leggingsit !

19. Mitä ajattelit viime yönä ennen kuin nukahdit?
- tätä päivää

20. Koska viimeksi teit kukkaseppeleen?
- varmaan 3vuotta sitten tehtiin siskon kans jonku 25m pitunen ku oli tylsää:)

21. Montako laukkua omistat?
- muutaman

22. Monetko kengät omistat?
- öö, jaa'a.

23. Koska olet viimeksi vetänyt "perskännit"?
- ... 

24. Vastakkaisen sukupuolen tärkein ulkonäöllinen seikka?
- hiukset jaaa... hymy!

24. Oletko nyt ihastunut?
- olen

25. Haluaisitko seurustella?
- nooooh;)

26. Olitko tänä kesänä kesätöissä?
- en ollu

27. Kenen kanssa tekstailet useimmin?
- riippuu, 

28. Miksi vietät joulua?
- koska se on perinne ? :D

29. Aiotko vielä aikuisenakin asua samalla paikkakunnalla kuin nyt?
- en usko

30. Mitä mieltä olet homoista?
- mukavia ovat

31. Mitä aiot tehdä huomenna?
- kiireinen päivä, vaikka mitä

32. Ketä ihailet?
- ihmisiä jotka aaaina jaksavat olla iloisia

33. Kuka viimeksi soitti sinulle?
- malla

34. Kuka viimeksi lähetti sinulle tekstiviestin?
- jape

35. Pisin suhteesi?
- puoli vuotta

36. Käytätkö aina turvavyötä?
- juu

37. Vietätkö tulevaisuutesi todennäköisesti yksin vai parisuhteessa?
- parisuhteessa

38. Vaihdatko helposti puhelinnumeroa uusien tuttavien kesken?
- joo

39. Paras naapurisi?
- JASKA ! 

40. Oletko ikinä värjäyttänyt ripsiäsi?
- en

41. Pidätkö valokuvaamisesta?
- Toki !

42. Käytätkö converseja?
-tennareita

43. Onko footbaggaily kivaa?
- mikä?

44. Mitä eroa on ystävillä ja kavereilla?
-ystävät on läheisempii.

45. Millainen olet aamuisin?
- väsynyt

46. Kuinka monta kertaa sinut on lävistetty?
- 5

47. Koska menet seuraavan kerran ulkomaille?
- 31.12

48. Omistako crocsit?
- en

49. Miten hiuksesi ovat nyt?
- ponnaril vaa

50. Koska joit viimeksi kaakaota?
- aamulla

51. Onko sun sänky nyt pedattu?
- ei ole

52. Minkä väriset lakanat sulla just nyt on?
- valkoiset

53. Minkä vaatteen ostit viimeksi ja kuinka paljon se maksoi?
- en muista:D

54. Onko sinulla salaisuuksia jotka voisivat kauhistuttaa muita ihmisiä?
- on.....

55. Romanttinen koti-ilta vai huuruinen bileilta?
- molemmat!

56. Luonne vai ulkonäkö?
- ensivaikutelma kuitenki tärkee eli molemmat vaik luonne on suurin seikka.

57. Mitä kolmannessa viestissä kännykässäsi lukee?
- tosi pitkä viesti mut kirjoitan sen nyt tänne;
" Musta tv muuttu väriks, niin kai mulle kävi sä olit jotain mitä venasin koko elämäni. Kaunis vaikee rakas mut mun oli pakko sua sun nukkuessas siirtää. En voinu muutakaan, en antaa kuutakaan. Koitan skarppaa mun läppii tää juttu tuli puun takaa, en oo sanonu kenellekkään vuosii oot rakas. Sä nukut mut mä en voi kun mä katselen sun levollisii kasvoja ne ei sillo valehtele enkä ees välitä jos rikkoisit sun lupaukset. Se on mulle tarpeeks et sun hengitys on kallis yhtä tärkee ku sä mä en ansaitsis tätä hetkee kun saan katsoa sun kasvoja en malta nukkua. Kun mä kosken sua sä annat mulle virtaa mun sydän hakkaa mun verisuonten kanssa kilpaa. Päivät sun kanssa on kuin pala taivasta kun katsoisit aurinkoa joka valuu taivaalla. En haluu antaa pois näitä arvokkaita hetkiä, haudas ehtii nukkua ja luojan kanssa settiä. Sun kasvoista ja vartalosta kaikki miehet flippaa pakko tykkää ku suihkuu mennes mulle tanssit. Mut sä oot väsyny annan sun nukkua, sun kaltaiset naiset on suunniteltu taivaassa" Huhhuh :)

2 kommenttia:

jassu kirjoitti...

ooorw, onko toi viesti sä tiiät keneltä kulta:)?♥

Henna kirjoitti...

kerron sulle illalla meses en nyt tässä(: