MUN HIUSHISTORIA

Anonyymi kirjoitti...


voitko tehdä postauksen sun hiuksista? minkälaiset ne on ollu ja miten laitat ne?

No, mun hiukset on aina ollut aika samantyyppiset. Mulla on luonnonkiharoita ja mun hiukset saa muotoiltua miten   vaan. Alaasteella mulla oli ihan piikkisuorat hiukset, mutta heti kun leikkasin vähä kerroksittain niin tuli myös luonnon kiharoita(: Siinä 6 luokan lopussa mulla oli aika lyhyet revityt hiukset, mutta kasvatin niitä ja halusin ja haluan vieläkin tosi pitkät hiukset. Niin ja onhan mulla jossain välissä ollut suora otsatukka, mut ei se sopinu. Mä värjäsin mun hiukset ekan kerran tänä syksynä, tosi tumman ruskealla sävyllä. Ja nyt pitäis taas värjätä(:  
Nykyään suoristan hiukset melkeen joka päivä, ainakin mun vinot etuhiukset. 

                   2009                                                                   2010                                                                   2008




Toivottavasti tää jotenki oli sitä mitä halusit(:
Ja lisää kommentteja!

Ei kommentteja: