KUINKA YHEN BIISIN SANAT VOI KUVATA NIIN HYVIN MITÄ MUN PÄÄSSÄ LIIKKUU?

Poikii ei voi ymmärtää, ne jättää sut kyyläämään, suu auki ymmällään,
moni on lähteny koittamaan ja hetken päästä on jätetty tyttö taas.


Antaisitko sä kaiken, oisitko erilainen,
olin mä kanssas tai en.
Saat veren kiehumaan,
teet musta kokonaisen, tai pistät paloiks naisen,
olin mä kanssas, tai en
aina se sattuu.


Oon nähny rakkaudesta naisen sokaistuvan kokonaa
ja hinttej jotka naisen siivel omaisuutta kokoaa
Oon nähny kundei tossun alla
Parisuhteit josta selvii vaan kossun kanssa.


Oon nähny mimmejä meikit levinneen, itku pitkäs ilosta,
ku tiet veiki erilleen.
Oon nähny kun menee leikit nenilleen,
sydämet särkyy jo teininä eniten.
Kipu on rakkautta, rakkaus on kipua,
usein miehet on vastaus, jos vituttaa.


Tietysti pata kattilaa soimaa
Kellä näit asioit on malttia hoitaa,
mietin kun istun vihkon kans iltaa taas,
et voi elää poikien kaa mut et voi ilmankaa!

2 kommenttia:

Milla kirjoitti...

mikä biisi tää on ? :)

Anonyymi kirjoitti...

Kanssa tai ilman (: /henna