teidän valinta; TÄMÄ SAA MINUT HYMYILEMÄÄN

Sitä sanotaan että hymy hyytyy pikkuhiljaa vuosien saatossa, mutta ei mun mielestä! Ne jotka tuntee mut kunnolla tietää että nauran joka päivä iha hulluna, oli se sit koulus tai kotona, kaupungilla tai missä vaan! Ja ne tietää myös että tervehdin ja vilkuttelen tuntemattomille ihmisille iloisena! Jos mun pitäis listata tähän asioita mitkä saa mut hymyilemään, menis ehkä pari tuntia, mutta koska te pyysitte äänestitte tätä postausta niin tässä esimerkkejä;
 ystävät, jape, pikkuveli, pikkusiskot, mun sotkuinen huone, tähdet taivaalla, suklaa, hyvä musa, ihanat valokuvat, biletys, omalaatuiset ihmiset, mandariinit, kynttilät, omat kömmähdykset niinku tämänpäiväinen kompastuminen hotellissa, epäkunnossa olevat hissit, ulkomaan matkat, hyvännäköiset miehet, palmut, korut, hajuvedet, pohojammaa murre, raha, uudet vaatteet, auringon lasku, sateenkaaret, komedialeffat ja halaukset! 
Mä en ehkä oo paras ihminen sanomaan tätä koska mulla on ollu huonot hetkeni, mutta toivon että kaikki ihmiset ymmärtää nauttia elämästä, oppii hymyilemään kaikelle ja kaikille, osaa arvostaa sitä mitä sulla on eikä valita koko ajan joka asiasta! Sen mä oon oppinu, kiitos joidenki ihmisten(: 
Keep smiling while you can
Be kind and loving to everyman
If you really think about it
Nothing matters one little bit
One’s ups and downs, wins and losses
Are but crumbs we pick up that fate tosses
Of one, nothing ever remains
Except as yesterday’s stains
For, no one wins the race
Against Time and Space
So, while we are here only for a while
Why not enjoy life and wear a broad smile? "



Don't always be so serious

Ei kommentteja: