THAT DAY I KNEW

Oli syksyn kuumin päivä, koulut oli jo alkanu. Oli silti viikonloppu, eli olin nukkunu myöhään. Sitten sä soitit mulle, sanoit että oot ihan meidän talon lähellä ja halusit nähdä mut. Mä en ikinä ennen ollu nähnyt sua joten mua jännitti. Meidän puhelu kuitenki venyi tosi pitkäks, mut loppujen lopuks sä kuitenki ajoit sun mopolla meidän pihaan. Mä avasin ulko oven, katoin sua suoraan silmiin. Mä en silloon halunnu et meistä tulis mitään. Me istuttiin pihalla rappusilla, taivas ihan pilvettömänä. Jostain ihmeen syystä kuitenkin alkoi sataa, vaikka pilviä ei näkyny missään. Taivaalle syntyi sateenkaari. Tiesin että se merkitsi jotain erityistä. 
Ja nyt sä ootkin siinä, ihan mun omana, kulta!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

aaw! vitsi kirjotat ihania juttuja :) Luen sun blogias joka pv!