IF TOMORROW NEVER COMES

File0119280

File0106115

File0069784

SAM_3615

SAM_4043

SAM_3239
Ne päivät jolloin mä unohdin kaiken muun, ne päivät jolloin mä unohdin mikä se muu oli. En enää jaksanu ajatella kaikkia ulkomaailman murheita, enkä toisten huolia. Mä ajattelin vaan että mitä just silloin tapahtuu, miten käy jos teen näin ja mitä tapahtuu jos teen noin. Mä muistan ne tuoksut noilta päiviltä, mä muistan miltä tuntui kattoo taivaalle, ku se oli ihan sininen, mä muistan joka ikisen kuvan sanat, mitä sinä päivänä tapahtu, mä muistan ketä mun kans oli, mitä ne tunsi, miks ne itki, miks mä halasin niitä, muistan ne naurut, jotka sai mutki käpertymää maahan. Tän takia mä en yleensä selaile vanhoja kuvia, koska mulla menee ikuisuus että päästän niistä irti, koska eka mun pitää hymyillä muutaman kerran, tiputtaa pari kyyneltä ja koittaa muistaa ne hetket.

Ei kommentteja: