JASSU TÄÄLLÄ


Eli niinkuin tiedätte niin Henna on Espanjassa tällä hetkellä. Ja voin kertoa Hennan olin paikan tällä hetkellä, eli Henna on nyt just Teneriffalla, Teidevuorilla ajelemassa, 2km korkeudessa. Että sellasta, mutta joo.
Syy miksi minä kirjoitan tänne on se että Henna oli tehnyt mulle yhden kirjeen jokaiselle päivälle kun hän on poissa ja jokaisessa kirjeessä on Päivän Haaste. Tän päivän haaste olikin vähän erinlainen, luottamuksellisesti Henna antoi mulle luvan kirjoittaa tänne hänen blogiinsa pari postausta, ja tietty että ne on minulta kirjoitettu. Eli eiköhän aloiteta sitten:)
En alota kertomaan itsestäni mitään erikoisempia kun että oon siis Jasmin, Jassu, ja täytän kesäkuun 21 päivä 16, eli sweet sixteenit silloin. Hennan hyvä ystävä ja hmm, mitäpä muuta, ei kai mitää tärkeetä, käykää kurkkaamassa toki munki blogi täältä ja ryhtykääpi lukioiksi. Mulla oli aikasemminki yks blogi vähä yli kahden vuoden ajan, mutta päätin nyt uuden vuoden kunniaksi aloittaa kaiken ihan uudestaan, elämän tapa, tyyli, kaikki netti sivut meni poistoon ja uusiks, huonekkin meni uuteen kuntoon kun vaihdettiin mun veljen kanssa vähän ennen joulua jne.
Odotan tosi paljon että Henna tulee takasin. Tänään on kulunut tasan viikko siitä kun Henna lähti, ja nyt on jäljellä sitten 8 päivää. Joillakin mun kavereilla alkoi tänään koulu, onneks mulla alkaa vasta maanantaina. Niin ja vielä musta ittestäni sen verran että oon siis mustasaaren ruotsinkielisessä ylä-asteessa yhdeksännellä. Ja tosiaan kun Henna on nyt kerran Espanjassa, ni voin kertoa että, mä olen asunut Espanjassa.
Heräsin tänään vähän yli kolme päivällä, ja olisin voinut jatkaa unia vielä vaikka kuinka pitkään, mutta pitäis yrittää tosiaan saada unirytmi takasin kuntoon maanantaiksi, ja en varmaan nukkuis nyt yöllä yhtään jos olisin jatkanut nukkumista. Pitäis joku päivä nähdä chrisua kans, my favorite boy. Se muuttaa vissiin kesällä Poriin tai Tampereelle.. mulle se on tosi iso dislike nappi siihen asiaan. Onneks oon aina tervetullu sinne sit. Nyt kun mietin ni mä olisin oikeesti NIIIIIN hukassa ilman chrisua. Tutustuttiin joskus 2007 syksyllä-talvella ja ei silloin oltu paljon yhteydessä tai mitään, sit meni ehkä vuosi kun ei yhtään puhuttu tai mitään, oltiin niku ei tunnettais, mut ei me riidoissa oltu tai mitään, ei vaan juteltu. Sit ruvettiin taas jutteleen ja nyt jutellaa melkee joka päivä ja ollaan tosi läheisiä:) You're the straw to my berry. 
Eipä mulla varmaan nyt just muuta ole kirjoitettavaa. Olipa varmaan tosi mielenkiintoista tekstiä. Kaikki jotka luki tämän kokonaan kommentoikaa tähän jotain kivaa :)
Halit!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

oli ihan mielenkiintoista lukea, ja toisaalta kiva että joku edes postaili tänne kun henna on lomalla. vaikka sekin on postannut mutta ei tietenkää ehdi sieltä espanjasta montaa postausta kirjottamaan.(: