I should have never let you hold me baby

Selitän nyt miks oon ollu kotona nää kaks päivää.. Mulla ei oo ollu kuumetta tai mitään, mutta yskää on ollu.. Kävin ottamas CRP ja verikokeet ja nieluviljelyn eikä ollu mitään erikoista. Päätin olla kotona vielä tän tiistai päivän ja se on tehny hyvää koska mun on pakko tulla terveeks(:
Tänään oon kattonu serrano jaksoja x2½. Oon myös lukenu äidinkielenkirjaa ja hmm.. niin(: Huomenna vihdoin kouluun, heh, mä jotenki kaipaan sinne oikeesti, ku ei me edes ikinä tehdä mitään koulussa! :o Tänä iltana ohjelmassa vielä lapsenvahtina oleminen mun pikkusiskoille koska äiti ja iskä lähtee lääkäriin pikkuveljen kanssa.. Raukka niin kipeänä.. Nyt vuorossa kuitenki salkkarit! besos
File0076598
mökkielämää parhaimmillaan ja ruskea iho!

3 kommenttia:

Sanni kirjoitti...

haha eijuma mun ilme xD

Henna kirjoitti...

Söpö se on (:

Sanni kirjoitti...

joo tosi :D