muistutan tanssilattialla levotonta tuhkimoo titanicin kannella

Koulupäivä meni aika äkkiä ja sitä naurua riitti taas nii et olis vaik voinu muille jakaa(; Lotan ukki haki mut, lotan, oscun ja mian koulusta. Saatiin istuu pakettiauton (olikohan se pakettiauto?) taka osassa (?) ja saatii kyl siinäki hyvät naurut, hehe. Koulun jälkeen söin ja vaihdoin vaatteet ja lähdin Jontun ja Chrisun kans kaupungille ja nauramista jatkui taas.. Tulin kotii 8 aikaan ja sit siivosin vähäsen ja söin ekan kerran koko elämäni aikana euron juuston! Ja mä oon muuten tosi hyvä kassalla;
Myyjä: Tuleeko tähän jotain muuta vielä?
Mä: Joo sitä suklaata
Mä: Siis mitä sä edes kysyit?:D
Myyjä: Että mitä sä otat tähä vielä?
Mä: Jaaaa no sit mä vastasin iha oikein :D
  Ei huhhuh sain taas nauraa ittelleni(; Muttamutta, onnistunu ilta! Nyt jutustelen ihmisten kans ja sit suihkuu. Pusipusi!

SAM_8415
Yhteiskunta oppi tunnilla Juuli!
SAM_8420
Lotta & Juuli
SAM_8412
Piristi kivasti päivää kiitti Juuli! Sai taas maistaa jotain uutta (; 
SAM_8500
Ja 2 tositosi hyvää kuvaa kaupungilta, Mä ja Chrisu!
SAM_8504

Ei kommentteja: