What are words if you really don't mean them.

Siitä tuliki pidempi päivä ku odotin . Aamulla bussi ajoi mun ja Lotan ohi eikä edes ottanu meitä kyytiin, plöf! Siitä se tosi mahtava pv alko. Matikkaa, fysiikkaa, biologiaa ja viimenen tunti liikuntaa ja hiihtoa. Koulu loppui, mentiin L kaa bussilla suoraan pitämään kerhoo kirkuville lapsille..
15 yli 6 tulin kotiin ja oon valitettavasti löhönny tän loppupäivän. Mut oikeesti mun päivät on tositosi pitkii varsinki maanantaisin. Arkipäivisin sitä ei tee mitää muuta ku oo koulussa, miettikää 9 vuotta jo oon ollu, ja muutama vuosi viel edes. Tänään mä päätin et oikeesti teen mun elämälläni jotai, mä oon jo 15 ja vuodet vaa vierii!
Nojoo, taas näitä mun elämänviisauksia, höhö(: Pian suihkuun ja sit nukkumaan!



Ps. Chrisu näytti tän ihanan biisin, iiiiihana biiisi!
Pps. Tästä blogista loppu kuvatila, ja niin loppuu mun flickr-profiilistaki. Mä koko ajan teen uutta blogia vaikka en haluis koska tääl on nii paljo lukijoita ja tekstejä. Joskus on vaa pakko:( Mutta jeps, ei muuta!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

hei stupido, se flickr kuvatila on KUUKAUDEN kuvatila, ens kuussa sul on taas se 300MB vai mitä se onkaan:p älä suotta uutta blogii tee sen takii!!!!! - uknow who!;) se viisas blogi neuvojasi:pp