EI TARVI LUKEE JOS EI KIINNOSTA (---:

SAM_9480
Ekaks mä pyydän anteeks et mulla on ollu niin tylsii postauksii. Kuvia ja tekstiä vaan. Mä lupaan et parannan, sit ku jaksan. Tästä on vissii taas tulos sellane iha helvetin pitkä postaus siitä mitä mun pään sisällä liikkuu. Mä halun takasi just tohon hetkeen tossa kuvassa. Mä mietin vaan muutamaa asiaa. Sitä et ajaakoha auto mun päältä. Mä ajattelin sitä et ku jassu painaa sitä nappia niin saan ihanan kuvan laitettua mun blogiin. En muuta. Mun päässä ei pyöriny tasan mitään muuta. Just sen takia haluun palata tohon hetkeen. Mä opin noin vuosi sitte että ihmisistä ei puhuta paskaa, ja sen jälkeen en oo puhunukkaan. Opin myös ettei voi olla kaksnaamanen. Ja senki jätin mun edelliseen elämään. Mä luotan poikiin enemmä ku tyttöihin, valitettavasti.
Mä haluan mennä nukkumaan. Mä halun nukkua pari päivää pois. Mä en kyllä tiedä mitä odotan, jotain. Jossain siellä mun pienessä pääkopassa mä odotan jotain, mä en vaan vielä tiedä mitä. Ehkä odotan sitä että saan olla vapaa eikä tarvi välittää toisten mielipiteistä. Ei, mä taidan odottaa sitä iltaa ku istun yksin mökin laiturilla mietin minkälainen yläaste mulla on ollu.. Naurua on ollu paljon, mut itkua myös. 
Niitä pitkiä päiviä jolloin olis toivonu et olis ollu saldoo, ku olis toivonu et jollaki on suklaata tai et olis aamulla heränny aikasemmi et olis näyttäny vähä paremmalta. Niitä päiviä oli monta. Mut niitä päiviiki oli ku olis toivonu et ne ei ikinä lopu. Jolloin sai nauraa maha kippuras vaan jollekki pienelle sanalle. Niit päivii ei kuitenkaa ollu niin paljo ku toivoin ku alotin yläasteen. Mä oon kuitenki ilonen. Siitä etten oo joutunu olee yksin yläasteel, vaa oon saanu pitää nii ihanii ihmisii mun rinnal. Kiitos.
Mä sanon vaan yhden asian, mä en enää ikinä itke sen asian takia.

Ei kommentteja: