tästä tulee pitkä postaus

Kaikki on nyt niinku pitääki vihdoi(: Paitsi yks juttu mut sille en vois edes tehdä mtn.. Torstaina olin Lotan ja meidän perheen kans kattomas vörkkärillä jotain konserttia, meinattii kyl välillä nukahtaa mut loppuakohden parani(; Nähtiin siellä mirellaki ja näin..

SAM_9431


SAM_9443

 Eilen oli mulla ainaki iha paras päivä!
  Aamusta menin heti ottaa laboratorioon ottaa jotai kokeita ja siellä näin japen, hihi. Siel oli kuitenki niin pitkä jono niin menin kouluun ja olin 2 tuntia siellä. (Sain äidinkielen kokeesta 8½!!!) Sitte menin takasi sinne laboratorioon ja otin verikokeet ja ne jutut(: Sieltä iskän kans mäkkäriin ja mä tarjosin koska sillä oli syntymäpäivä! (:
Valokuva-0093
Käytiin myös kirppiksellä ja sit iskä heitti mut kaupungille. Olin kaupungilla jo puol 2, kattelin vähä kaikkee ja sovitin vaikka mitä, ostin myös tälläsen;
SAM_9455
Sitte Camilla soitti ja mä tapasin sen. Katteltiin mustaa hametta sille mut ei oikee löytyny:/ Käveltii myös uimahallin lähelle parturiin viemään sinne vähä tavaroita. Sitte kello 3 mentiin reweliin odottamaan Stepan näytöstä. Nähtiin Anne Kukkohovi (!!!!!) ja myöhemmin Jonttu, Chrisu ja moni muu tuli sinne.

Valokuva-0094
Siellähän se Stepa onki(: Niin, sitte käytiin subwayssa Jontun ja Chrisun kans. Kello 5 alko toinen näytös mentii kattomaan seki. Kuudelta lähti mun bussi kotiinpäi. Jonttu ja Chrisu tuli skootteril peräs ja täällä hutskil me sit oltiin loppu ilta. Nähtii myös Kirsii ja Jassuu(:
Aivan ihanat 2 pv, thanks!

Ei kommentteja: