JUULI TÄÄLLÄ

Moikka, niinku henna jo mainitsi niin minä ja lotta bloggaillaan täällä nyt viikko kun henna on kreikassa!  Mäki voisin aluks kertoa itsestäni kun Lotta kerto itsestään jo tossa edellisessä postauksessa !

Image and video hosting by TinyPic

Eli olen Julia, kavereitten kensken Juuli. Käyn porvarinkadun koulua, ja sieltä mä sit hennankin opin tuntemaan! Ollaan tunnettu toisemme kolmisen vuotta vaikka tuntuu että olisimme tutustuneet jo pieninä! Nyt just mulla ei oo erityistä harrastusta vaikka kaikenlaista on tullu kokeiltua, telinevoimistelusta cheerleadingiin! Mulla on kans maailman ihanín poikakaveri, olisin ihan hukassa ilman mun oscua !

Image and video hosting by TinyPic

Lopuks vielä kuva söpöhennasta , terkkuja sinne kreikkaan!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Maistuuko pulla?siltä näyttää...

Henna kirjoitti...

Ei maistu pulla ei, mut sun kannattais ehkä kokeilla nii saisit suus tukittua :) ?

Anonyymi kirjoitti...

emmäny sua tarkottanu..mutta oke!:)

Henna kirjoitti...

Kumpaa ikinä tarkoititkaa nii aika loukkaavaa.. :)