tylsähköökö?


8KYSYMYSTÄ NYKYHETKESTÄ:
1. Seurusteletko?- kyllä
2. Kaipaatko menneisyyttäsi?- riippuu mitä aikaa siitä
3. Ketä halaisit nyt jos saisit halata ketä vaan?- tuukkaa
4. Onko sinulla outoja tapoja? - on vaik kuinka, mut yks ainaki nii en voi sekottaa salaattia ja lihaa :D
5. Entä mielihaluja?- mikä se on?
6. Oletko liian kiltti ihmisille?- en ole
7. Minkävärinen on päiväpeittosi sängyssäsi?- ei oo sellasta
8. Montako ihmistä on kanssasi samassa tilassa nyt?- en tiedä ihmisistä mutta yks apina

VIIMEISINTÄ:
Viimeisin alkoholijuoma: karpalo lonkero
Viimeisin autoajelu: tänään mökiltä kotiin
Viimeisin nähty elokuva: matilda
Viimeisin puhelinsoitto: tuukka
Viimeisin soitettu cd: nrj-cd
Viimeisin itku: puoli tuntia sitten

Oletko koskaan deittaillut yhtä parhaista ystävistäsi? - kylläh.
Oletko koskaan joutunut tekemisiin poliisin kanssa? - enole
Oletko koskaan uinut alastomana? - tottakai!!
Oletko koskaan ollut TV:ssä? - olen
Oletko koskaan suudellut jotakuta ja katunut sitä? - olen
Oletko koskaan kirjoittanut päiväkirjaa? - kylkyl

3 VALINTAA:
1. Musta vai valkea: musta
2. Kuuma vai kylmä: kuuma
3. Suklaa vai vanilja: suklaa

1. Asia, jota kadut: viime kesällä yks juttu 
2. Oletko ikinä luntannut? - olen..
3. Oletko ikinä suuttunut tai huutanut opettajalle? - kaippa mä joskus vaik aika kiltti oon..
4. Oletko ikinä sanonut 'Rakastan sua' ja tarkoittanut sitä?- Kyllä, viimeks tänään.
5. Oletko ikinä ostanut tiimarista mitään? - Oon! Se tais olla 11 vuotiaana mun lempikauppa :D
6. Oletko ikinä ollut henkisesti huonossa kunnossa? - olen.
7. Oletko ikinä lyönyt ketää? - juuu..
8. Oletko ikinä lintsannut? - kyllä olen hups..
9. Oletko ikinä valehdellut pahasti? - olen :(
10. Oletko ikinä karannut kotoa? - olen sitäkin..
11. Oletko ikinä ollut nälkälakossa? - no sitä myös! :D
12. Oletko ikinä ostanut kaupasta viinaa tai tupakkaa ala-ikäisenä? - en
14. Oletko ikinä syönyt lääkkeitä yli suosituksen? - juuu uups..
15. Oletko ikinä lyönyt ketään turpiin? - en
16. Oletko ikinä varastanut? - en
18. Oletko ikinä oksentanut tahallisesti? - en, HYI!
19. Oletko ikinä ollut masentunut? - mm..
20. Oletko ikinä vihannut ketään? - hah, kyllä

S I N Ä
Nimikirjaimesi?: hn
Minä viikonpäivänä synnyit?: olisko ollu torstai?
Opiskeletko jotain?: espanjaa;)

M I E L I P I T E E T
Pidätkö enemmän lumisateesta vai vesisateesta?: vesi!
Mistä musiikista pidät?: hippihoppi
Mikä on lempivuodenaikasi ja miksi?: kesä, on lämmin höhöööö
Pidätkö jonkun maan kulttuurista erityisen paljon?:  ESPANJA<3
Minkälaisista elokuvista pidät?: dirtykomedia on paras;)

S U H T E E T
Minkälaisessa seurassa viihdyt?: paljo naurua
Tunnetko paljon ihmisiä?:no kyllähän minä..

F R E E T I M E
Pidätkö piirtämisestä?: en
Pyöräiletkö paljon?: nojaa.. 
Mitä musiikki merkitsee sinulle?: paljon, tooosi paljon
Harrastatko mitään vakituisesti?: en
Haluaisitko aloittaa jonkun harrastuksen?: en

H A A V E E T
Odotatko aina huomista vai elätkö tätä päivää?: kumpaakin..
Mihin suurin haaveesi liittyy?: rakkauteen(:
Kerro jokin pieni mukava toiveesi?: että sauna olis pian lämmin!

V I I M E K S I
Join: maitooo
Tipuin tuolilta: No en tuolilta mutta sängystä 3 kertaa viime viikolla
Itkin: tänään
Nauroin: eilen

K Y S Y M Y K S I Ä
Keneltä haluaisit pyytää anteeksi nyt?: en keneltäkään. 
Oletko tällä hetkellä riidoissa jonkun kanssa?: jos vanhempia ei lasketa niin en
Häpeätkö itkeä kavereidesi nähden?: en
Mitä kappaletta kuuntelet nyt?: en mitäää

O N K O
Vika aina sinussa?: ei
Sinulla lainkaan tapoja?: on
Sinua kohdeltu huonosti?: on!
Sinulla pelkoja?: on..

K Y S Y M Y K S I Ä
Lause/sana jonka sanoit viimeksi: OO JO HILJAA MÄ EN JAKSA KUUNNELLA 
Paras sarja ikinä?: serranon perhe
Kelle puhuit viimeksi messengerissä?: haha en muista!

Ei kommentteja: