fuck you all, i'm happy

Tiedättekö mitä, mä oon sanonu tän miljoona kertaa, mutta mä oon rakastunu. Mä oon niin helvetin rakastunu yhteen höpönassuun etten voi edes kuvailla sanoilla tätä tunnetta. Joskus ku mä katon sitä ihmistä, musta tuntuu et se oli puoliska osa musta. Me ei olla niinku hei oon Henna tai hei oon Tuukka. Me ollaan Henna&Tuukka. Rakastuneet Henna ja Tuukka. Höpsöt Henna ja Tuukka. Best friends 4evööh Henna ja Tuukka. Näi se vaa menee.
  Mä en rakastunu ensisilmäiksellä. En. No no no. Pero yo te quiero tuukka, mucho. Mun elämän rakkaus tuli ku mä sitä vähiten odotin, mutta se tuli kuitenki. Ja te ihmiset, jotka väitette että "lyödää vetoo ette oo kauaa yhes".. Mä nauran teille sitte. Mä nauran teille sit ku hääkellot soi ja me lähetää malediiveille häämatkalle (se on jo päätetty!!) Joten pliis, kerranki ku mä antaisin mun elämälle tällä hetkellä arvosanaks 10+, niin voisiks te olla valittamatta tai pistämättä paskaa kommenttia? Kateellisii löytyy, tiedän. Mut mä oon onnellinen. En koskaan oo ollu näin onnellinen. Kiitos. Hei.
ps. i love you

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

teinikihlat -.- jotain mitä en käsitä

millla. kirjoitti...

jeejee anonyymit kommentoimassa! mikää ei oo nolompaa ku se ettei voi omal naamal sanoo mitä mieltä on asioista... lol:D:D
Jejeje tiedän ton tunteen:---) Meille o jo selvää millane talo tulee(---:

Anonyymi kirjoitti...

Tiiän et just nyt tuntuu tolta, itelläki joskus tuntunu, mut harmi kyllä elämässä voi tapahtuu ihan mitä vaan, ja ero tulla, joten ei kannattais olla noin varma koska sit jos tapahtuuki jotain niin se alamäki on jotain niin kauheeta. Mut kiva ku oot onnellinen! :)

Anonyymi kirjoitti...

aaaw ihanaa!:))

Anonyymi kirjoitti...

Ikinä ei voi rakas tietää mitä tulevaisuudessa tapahtuu, joten ei kannata luvata kellekkään, että ootte yhessä aina vielä tässä vaiheessa. Siis jos et halua että kaikki rupee taas sanomaan kaikenlaista paskaa. Oot vasta 16v, ja sulla on elämää monta kymmentä vuotta vielä edessä joten kannattaa vaan miettiä , että sulla on nyt kaikki hyvin. :) Onneksi oot onnellinen, mäki oon sun puolesta! Mutta muista, että mitä vaan voi tapahtua, ihan koska vaan.

Juuli kirjoitti...

aaw oikeesti mä uskon nii lujaa et henna&tuukka on olemas vielä kymmenenki vuoden päästä! :) Haha et varmaa alussakaa ois uskonu et mä ja oscu oltais näin kauaa yhessä! Oon niin onnellinen et mun muru on löytäny sen oikean ;) <3