mun kilpikonna♥

Tee tämä seurustelukumppanistasi
» Oletteko olleet leikkipuistossa yhdessä? - Ollaan(;;;
» Oletko vihannut häntä joskus? - No en kyllä.
» Oletko ostanut hänelle joululahjan? - en ole vielä:)
» Oletko itkenyt niin että hän näkee? - Olen monesti.
» Onko hän sinulle todella tärkeä? - Erittäin tärkeä:)
» Oletteko juhlineet yhdessä? - Kai me ollaan.
» Pidätkö hänestä? - en pidä, rakastan
» Onko hän komea / kaunis? - Komea
» Pukeutuuko hän hyvin? - Kyllä
» Mitä hän miettii sinusta? - Kysykää siltä!(;
» Onko hän suosittu? - En tiedä mut ei sillä oo muutenkaa mitää väliä.
» Pystytkö puhumaan hänelle kaikesta? - Pystyn ihan mistä vaan!
» Onko hänellä hyvä musiikkimaku? - Njaaa aika samaa ku mulla. Jotkut biisit tosin on aika...
» Onko hän sinua vanhempi? - Mä oon 15 Tuukka on 17.
» Onko hänellä ärsyttävä isä? - No ei todellakaan! 
 » Entä mukava äiti? - Todella mukava(:
»Tiedätkö mitä hän tekee juuri? - On suihkussa tai just tulos tänne pääääi.
» Onko hän hyvä koulussa? - Jossain aineissa kyllä.
» Mikä on hänen ärsyttävä piirteensä? - No ei niitä oo mutta se ku se "suuttuu" ku en anna sille mutakakkua! :D
» Onko hän runollinen? - on(:
» Vietätkö paljon aikaa hänen kanssaan? - Tokitoki(:
» Oletko suudellut häntä? - Haha olen. :)
» Mikä kappale muistuttaa hänestä? - Monta mutta ehkä eniten noi Jare & VilleGallen biisit
» Mitä asiaa sinulla oli hänelle? - ai täh?
» Onko hän mukava? - On on on !
» Onko teillä paljon yhteisiä kavereita? - Hmm.. no ehkä muutama:)
» Haluisitko nähdä hänet nyt? - Joo, se tulee tänne kohta (; 


Ei kommentteja: