sä valehtelet mulle jos sanot ettet rakasta mua

Hei kaikki, Henna täällä. Heräsin kello puol 3 viime yönä enkä sen jälkeen paljoa nukkunutkaan. Aamulla koko perhe lähti Puuhamaahan. Mä en voinu niin hyvin, joten istuskelin vaan ja koitin olla siskojen ja veljen mieliks ilonen(: No, kyllä onneks mulle tuli sit parempi fiilis ja loppupv meniki hyvin. Käytiin ideaparkissa, ostin sortsit ja ajettiin tampereelle. Nyt ollaan hotellissa, ihanan iso huone+kylpyamme mikä tulee varmasti käyttöön & pian uimaan(;
   Mulla on niin ihana kulta, nii rakas ihana söpöläinen et se jopa uhrautuu bloggaamaan mun puolesta, aaw! Rakastan sua Tuukka! Ja pian se ihanamies soittaa mulle ja me suunnitellaan meidän etelän matkaa mikä me tehdään tammikuussa, niinku munkulti jo eilen kertoi. Nyt meen, moikkaa!

Ei kommentteja: