VASTAUKSET OSA 1

Anonyymi kirjoitti...

näytät laihalt kuvis ja livenä pulleelta. mil ohjelmal muokkaat=))

Mauski kirjoitti...

mikset sä oo enää ollu munkaa pitkää aikaa? :--(

Vastaus: Just me nähtii muutamama päivä sitten!(: Ja siihen mäkään en tiedä vastausta..:(


Anonyymi kirjoitti...

miks sulla on uus poikaystävä joka kuukausi?

Vastaus: Hmm, ei kyllä joka kuukausi.. Tänä vuonna on ollu 2. Ja tää mun nykyinen on ollu mun jo yli 2 kk(;


Anonyymi kirjoitti...

kauanko sulla menee aamulla laittaa ittes valmiiks?(:

Vastaus: Jos lähden ilman meikkiä, niin menee 5min haha. Muuten taitaa mennä 30min-puoli toista tuntia(-:


Anonyymi kirjoitti...

Miks sä saat kaikki jätkät ketkä haluut?

Vastaus: Öh hmm? No siis mä en edes tiedä mitä vastata tähän haha.. No siis mä oon vaan oma höpsöttävä itteni(:


Anonyymi kirjoitti...

Onko kiva heruttaa jokakuvas?, luuleks saavas sillä poikii vai? (: Haha

Vastaus: No en kyllä joka kuvassa heruta jos saan korjata. Ja on näitä vähä vaikee saada piiloonki. Ja en todellakaan luule saavani sillä poikia, jos joku jätkä rakastuis mun tisseihin,eikä muhun mä potkisin sen pihalle ja sanoisin ADIOS! (-:


Anonyymi kirjoitti...

kenen kaa oot mieluite? parhaat kaverit yms? :)

Vastaus: Paraskaveri on varmaan Tuukka. Lotta, Mia, Juuli, Oscu, Mirella on tosi mieluisaa seuraa. + unohtamatta Malla & Jassu


hugs from Juuli kirjoitti...

vaikkapa et mitkä on sun lempi vaatteet?
mistä pidät tuukassa eniten?
loppukesän suunnitelmat?

Vastaus: Aw, hugs to u Juuli! Hmm, varmaan sellanen musta mekko tai sitte leggingsit ja joku kiva paita(: + hameet 
Tuukas pidän eniten no oikeestaan kaikesta mutta, no se kuuntelee, ymmärtää, nauraa, itkee ja höpsöttää mun kans eli mä voin olla TÄYSIN oma itteni sen kans(:
Loppukesän suunnitelmat, kävästä virossa ja espoossa, mökillä, chillailla ja partyparty(-:


Anonyymi kirjoitti...

juotko (alkoholia) tai poltatko?

Vastaus:  En ja en. 




Ei kommentteja: