VASTAUSKET OSA 2

Anonyymi kirjoitti...

miten laitat ja hoidat sun hiuksia? :)

Vastaus:  Mä teen siitä postuaksen tällä viikolla!(:


Anonyymi kirjoitti...

mitä tulevaisuuden suunnitelmia sulla on, esim mikä ammatti ja missä haluaisit asuu? (= ja sulla on tosi kiva blogi!

Vastaus:  Ammattina olis jotaki radion, tv:n tai lehtien parissa eli media ala jollaki tavalla. Ja asua kyllä haluisin suomessa mutta loma asunto espanjasta, californiasta & kreikasta on must! Ja kiitos tositosi paljon(-: 


Anonyymi kirjoitti...

paljo saat rahaa tän blogin pitämisellä?

Vastaus:  Se on todella pieni summa kyllä. Siinä 5 euron paikkeilla(: 


Anonyymi kirjoitti...

ooks ikinä maistanu alkoholia?
ooks ollu poliisien kans tekemisissä ku oot tehny jotai?
miten tutustuitte tuukan kans?

Vastaus:  Olen maistanut joo. No en kyllä sillee oo ollu poliisien kans tekemisissä sen takia et itse olisin tehny jotain vaan muut on tehnyt jotain.
Ja netin kautta tutustuttiin(:


Anonyymi kirjoitti...

mikä on kauheinta mitä sulle on sattunu fyysisesti?

miksei sulla oo skootteria?

Eksä oo laihtunu aika paljo täs jonki ajan sisässä:)? laihdutitko tarkotuksella,ja ootko nyt tyytyväinen kroppaas?

Vastaus:  Mulle ei oo fyysisesti tapahtunut oikeen mitään. Haha, oikeesti! Ei oo murtunu mitään, eikä poikki mennyt mitään. (: Oon selvinny tapaturmitta jos ei mustelmia, haavoja ja hyttysen puremia lasketa! :)
 Skootteria mulla ei ole koska mulla ei oo ollu rahaa eikä aikaa.
No oon mä vähäsen laihtunut joo. Ja en tarkoituksella oo laihtunut, ja oon kyllä tyytyväinen(-:


Anonyymi kirjoitti...

miks sä haluat olla tommonen massa? ettei ole omaa tyyliä?

Vastaus:  Massa? Se on kyllä sitten sun oma mielipide koska mä oon ihan oma itteni! 


Anonyymi kirjoitti...

ai osaaks ite pullistaa mahalla tollasen raskausmahan?:D vähä siistii:Deiks se satu?

Vastaus:  Joo, pullistaa vaan mahaa eikä siihen tarvi olla läski niinku toiset väittää. Tunnen monta jotka saa mahan niin(-: Ja ei satu! (:


Anonyymi kirjoitti...

miks sä kusetat ittestäs kaikkee paskaa? se on mun mielestä maailman NOLOIN tapa kerätä itsesäälii:-D mut what ever jokanen tavallaan!

Vastaus:  Öh, en kuseta ittestäni mitään "paskaa". Ja mä en todellakaan kerää itsesääliä, sillä mä en sellasta tarvitse. Ja kiitos muuten aivan ihanasta kommentistas!

Ei kommentteja: