15 ei vastattuja puheluita

En tiedä mitä mä kirjottaisin. Jotkut teistä haluu enemmän kuvia, toiset haluu tekstiä. Jotkut kiroo ja valittaa siitä kuinka tylsiä mun postaukset on, ku niis o vaa kuvia. Toiset valittaa, mut just päinvastasesta asiasta. On tosi mukava tulla aina tänne blogiin, ja kattoo näitä ihania kommentteja. Siitä päivä piristyy, iha helvetisti. Kaikista eniten satuttaa se, että joku idiootti esittää tuukkaa täällä mun blogissa. Kuinka joku edes kehtaa? Eikö omatunto rupee sanomaan mitään? Ei vissiin. Mut hymy tulee kuitenki huulille, joskus, tosi harvoin silloin ku joku teistä ihanista kommentoi jotaki söpöä. Koko päivä menee paremmin. Ja ihan tiedoks kaikille vaan, mä oon 100% oma itteni, kirjotan tänne ihan mitä mun omasta päästä tulee, en kopio keltään niinku jotkut tekee, lisään tänne kuvia mitä MÄ ite kehtaan laittaa tänne, mä en kysy teiltä siihen lupaa. Mä kestän sen paskan kritiikin, mut joskus menee yli hilseen, niinku mä teille just kerroin. Mua kehotetaan laittamaan kuvia ilman meikkiä, sit ku laitan, mut haukutaan iha korviin asti. Te pyydätte mua kirjottamaan jostaki asiasta, ja heti valitatte siitä. Esimerkiks jostaki meikeistä. "ää vittu oot ruma ilman meikkii ää mä en ainakaa käytä viittä kiloo niinku sinää"... Ymmärräkste mitä mä tarkotan? Te kaikki ootte niin ristiriitasia? Jo ei jo ei jo ei jo ei koittakaa päättää. Edes joskus.
 Toiseen asiaan...
Lupauksia, lupauksia, aina toisensa perään. Mikä niistä on totta? Aiotko sä koskaan puhua totta mulle? Koskaan? Mä näen ku sä valehtelet, sun silmät suurenee ja näytät hämmästyneeltä. Ku mä tarpeeks paljo intän, sä kerrot mulle totuuden, ja helvetti on taas valloillaan. Oot ollu valehtelematta ehkä pari viikkoo ja ooo nyt mä taas luotan suhun. paskat. Mä en luota suhun ku ehkä millimetristä senttimetrin heinänkorren verran enemmän. Ehkä menee taas kaks viikkoo ja taas yks vale. Tää on sun viimenen mahdollisuus, sit mä en jaksa enää. Kaikki valehtelee joskus, joku pikku valkonen valhe sinne tänne. Mut sä, oot poikkeus. En oo ikinä tavannu ihmistä joka valehtelee niin paljo ku sä. Mä toivon et ymmärrät tän asian vakavuuden sillä mä en jaksa enää kauaa.
 Toiseen asiaan...
Loppu.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

toi on nii kaueeta ku monet saa ihan turhaa tollasii haukkuvii kommentteja:o.. ne on vaa kateellisia sulle!:)

Anonyymi kirjoitti...

ootko miettiny et tällästen postauksien, joissa kerrot miten sua harmittaa anonyymien haukkuminen ei varmaankaan lopeta niitä kirjottamasta? päinvastoin lisää koska nyt ne huomaa miten sua satuttaa sellane, ja sitähä ne haluaa. sun ei pitäs välittää niistä koska ku ne huomaa ettet noteeraa noita viestejä niin tuskin ne jaksaa jatkaa. mut tsemppii!

Anonyymi kirjoitti...

mikset ota tota juttuu pois et ei voi kommentoida anonyyminä? musta ainaki oot tosi nätti :) eikä sun kannattais välittää niiistä paska kommenteista mitä saat, koska aina jollai on jotai mitä valittaa...

amanda kirjoitti...

sulla on oikeesti tosi hyvä blogi, ja luen sitä tosi usein.. sun ei oikeestaan tarvis tehä mitään erilaista, jatka ihan samalla tavalla ku oot tehny! :)
Toi on nii hiton tyhmää ku ihmiset kommentoi kaikkee turhaa ._.

Henna kirjoitti...

Kiitti kaikki! Syynä on se, että sitten nää hyvätkin kommentit jäis pois, ja sit mä jäisin niitäki kaipaamaan. Teki kaikki kommentoitte anonyyminä, ja siks en haluis ottaa sitä juttuu pois. Mut kiitti kaikki (: