VIHAAN SUA !

Vaikka en tunne sinua minulla on vahvoja tunteita sinua kohtaan. En koskaan päästä suustani sanaa viha, mutta tämä on poikkeus. Minä vihaan sinua. En ikinä voi antaa sinulle anteeksi sitä mitä teit rakkaalleni. Joka ikinen kerta kun näen sinut, vihaan sinua vain enemmän ja enemmän. Katseesi saa minut voimaan pahoin ja koko "itseäsi täynnä" oleva ilme naamallasi saa pääni räjähtämään. Onneksi elämäni rakkaus ymmärsi että olet yksi niistä harvoista ihmisistä jotka eivät osaa rakastaa. Vaikka sinä vannoisit ikuista rakkautta ja vaikka sinulle vannottaisiin ikuista rakkautta, antaisit takaisin pelkkää petosta, valehtelua ja murtuneen sydämmen. Eniten minua satuttaa se että annoit rakkaalleni sydämesi. Hän rakasti sinua, ymmärsi ja kuunteli sinua. Hän antoi sinulle koko elämänsä mutta sinä pilasit kaiken. Sinä pilasit koko hänen elämänsä. Onneksi vain hetkeksi, sillä minä löysin hänet ja hän minut. Autoin häntä taas saamaan elämänsä raiteilleen ja nyt olemme tässä. Minä rakastan häntä, ja hän minua. Autan häntä ja kuuntelen, ja hän kuuntelee myös minua. Olemme onnellisia yhdessä, eikä mikään pilaa tätä. Et edes sinä vaikka tiedämme molemmat että haluaisit. Elä enää riko rakkaani sydäntä, sillä hän ei kestäisi enempää. Joten elä elämääsi, unohda meidät, meillä on oma elämämme. Mene muualle rikkomaan sydämmiä, ja ehkä jonain päivänä sinunkin sydän rikotaan. Koita silloin asettua rakkaani asemaan, ja häpeä.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kirjakieltä :D hehheeh
tossa on btw yks kirjotus virhe toi sydämmiä kirjotetaa yhellä ämmällä :):)
tiiän ketä tää meinaa ;););) lolololo

Anonyymi kirjoitti...

"Sinä pilasit koko hänen elämänsä. Onneksi vain hetkeksi," ristiriitasta?

Henna kirjoitti...

Joo huomasin sen itekki et pitää olla yks m(: Sorryy (: Ja jepp jos tiedät niin oot oikees:)

Nii, pilasit hänen elämänsä. Mutta vain hetkeksi?
Mitä siinä et tajua?

Henna kirjoitti...

Sinähän voisit kirjoittaa sen kirjan jooka isiltäisi jäi kirjoittamatta - tunnetta on riittävästi. - isi-

Henna kirjoitti...

Iskä voisit eka kirjautua ulos mun profiilista ennenkö kommentoit kiitos :-)