because sometimes i just wanna kiss you until you die.

 Huomenta. Oon just heränny, ja näytän tältä. Tuoksun ihan tuukalta koska mulla on sen paita, höhö! Mulla on tänään tosi paljon tekemistä, mutta onneks meillä on vapaata koko päivä niin ehdinki tehdä asioita! Mun pitäis siivota, lukee kokeisiin ja auttaa tuukkaa kokeisiin lukemisessa, mun pitäis hoitaa mun sisaruksia, tehdä ruokaa, suunnitella kerhoa ja kaikkee tällästä mikä saa mun pään iha pyörälle. Aion myös lähtee valokuvaamaan, vaikka siellä ei oo niin hieno sää mutta kuitenkin, se on vaan niin ihanaa syksyllä. Tässä vähän valokuvia mitä otettiin tuukan kans eilen aamulla! Voikaa hyvin, kuulumisiin later!




4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

iiiiiihana toi orava !

Juuli kirjoitti...

hei kuuleppas mähän tuun huomenna sun ja lotan kaa pitää kerhoo jos käy? <3

Henna kirjoitti...

Haha oravat o ihania!
Joo tottakai sopii juuuli :)) !!

Camilla kirjoitti...

ihania kuvia!:-o