HÖH!

En saanu niin paljo kysymyksiä ku oon saanu ennenki, ja niitä ei näköjää enää tuu joten tässä teille kaikille vastaukset! Nyt en pidä pitkään aikaan kyselypostausta(:


Anonyymi kirjoitti...
Paljon lapsia haluat isona ja millaiseksi vanhemmaksi haluaisit omille lapsillesi? Myös aijotko jäädä kotiäidiksi vai käydä työssä samalla?
Vastaus: Lapsia haluan 2-3. Haluaisin että lapseni saisivat paremman elämän ku minulla on ollu ja siitä aion pitää huolen. En vielä tiedä mutta varmaan töissä käyn ainakin osa aikaisesti(:

Anonyymi kirjoitti...
ketkä on sun parhaat kaverit? :)
Vastaus: No Tuukka on mun bff, sit kans mirella, mia, lotta & juuli ofc!

Anonyymi kirjoitti...
kenen kaikkien kans oot ollu yhes? :)
Vastaus: En kerro nimillä mut jos haluatte saada selville niin katso postauksia vuosi taakseppäin.(:

♥ Karoliina kirjoitti...
Kerro vähän siitä koulusta missä opiskelet tällä hetkellä. Yms vähän tollasta :)
Vastaus: VYI eli VAO ja oon ruotsinkielisellä puolella opiskelen media alalla. Valokuvausta, kaikkien julisteiden tekemistä, lyhytelokuvien tekemistä, kotisivujen tekoa jne. (: ps. kiva ku kopiot kysymys postauksen multa!

Anonyymi kirjoitti...
kumpi teki alotteen,sinä vai tuukka kerro miten se siitä sit eteni:)

entä sun lempihajuvesi:)
Vastaus: Tuukka teki alotteen. Rupes juttelemaan facebookissa, juteltiin pariviikkoa, nähtiin, ja ruettiin näkemään useimmin. Mä olin just eronnu enkä halunnu heti parisuhteeseen TAAS! Mutta en vaan voinu pitää näppejäni erossa tuukasta ja rakastuin! Kohta tulee 5kk(: 
Lempihajuvesi on varmaan hmm.. NÄYTÄN JOKU PÄIVÄ:)

Anonyymi kirjoitti...
mikä kamera sulla on?
Vastaus: Mulla on samsungin yks, ja se joka on näkyny ny kuvis nii lainaan tuukan siskolta! Mutta täs kohta ostan järjestelmäkameran(:

Anonyymi kirjoitti...
Kerro tuukasta(:
Vastaus: Tuukka on, hmm.. täydellinen poikaystävä. Se ei ikinä pettäis, ei ikinä jättäis, se ei ikinä valehtelis,  tai satuttais mua. Se huomaa HETI ku mulla on joku huonosti ja se inttää niin kauan että se saa sen selville. Se kuuntelee, kohtelee mua hyvin, kunnioittaa mun päätöksiä ja valintoja, se rakastaa mua, se höpsöttää, söpöttää ja on helvetin hyvännäköne ilma vaatteeit..

6 kommenttia:

Ella kirjoitti...

Henna ei se meinaa aina sitä et jos jollai on kysymyspostaus se on ottanu sen sulta :D!
munki blogis oli tyylii joku melkei vuosi sitte kysymys postaus :DD hahhah

Henna kirjoitti...

Jep no mulla oli 2 vuotta sitte ja aika paljo täältä muutenki matkitaa et..

Anonyymi kirjoitti...

jokanen kirjottaa ja tekee asioita miten tekee.poista blogis jos et kestä!

Henna kirjoitti...

Jep mut ei tarvi matkia 24/7. Ja tottakai mä kestän (;

Ella kirjoitti...

mut ooks sä varma et jokanen matkii sua:D ?
et oo kuitenkaa niin suosittu et jokanen haluu tehä saman ku henna:) mut siis en mä pahalla meinannu mut tajuu vaa se et kysymyspostaukset ja kaikki on iha yleisiä mitä ihmiset käyttää blogeissaaan :)

Henna kirjoitti...

No emma oo väittäny et kaikki matkii mua ja en tarkota vaan sitä kysymyspostausta vaan yleisesti kaikkea.