Joskus meinaan kuolla nauruun sun lapsellisuudesta.

Iltaa. En edes tiedä enää mitä sanoa. Mä oon niiin, niin sanaton ja en edes tiedä. Blääh.
Fia ja Ella oli meidän kans koko ajan ku jonotettiin JVG:n keikalle ja loppujen lopuks kello oli 6 ja ihmiset alko päästä sisälle. Mentiin jonon viimeisimmäks ja yllätys yllätys, kun käänsin selkäni, en ees meinannu uskoa. Jos tuukka ei olis pitäny mua kädestä, olisin hakannu jonku. Mä olin niiin vihainen, ja oon vieläki. Tökkäsin tuukkaa ja sanoin että nyt lähetää täältä, mä en enää jaksa tollasta kaksnaamasuutta.
  Onneks mulla on niin ihana kulta että vaikka luulin jo et ilta oli pilalla, se päätti vuokrata leffan! Meillä on karkkia, viinirypäleitä, pizzaa ja pullaa ja aiotaan pitää myyyys-ilta. Saunaki on lämmin ja aion nauttia tästä illasta täysillä! Pidä sä siellä hauskaa niiden kymmenen vuotiaitten kanssa...


6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Noh mikäs nyt noin kauheaa oli että piti pois lähteä ? :o

Henna kirjoitti...

Kukaan tohon asiaan liittyvistä ihmisistä ei varmaan halua et kirjotan syyn tänne. Tuu kysyy facetoface jos halut tietää:)

Anonyymi kirjoitti...

Itse asun helsingissä että en nyt ihan viitsi sieltä lähetä sinun takiasi vaasaan =D Mua muuten häiritsee tosi paljon se miten vastailet porukan kysymyksiin, aina kauhee negatiivisella tavalla tai ainakin minusta tuntuu siltä.

Henna kirjoitti...

Hah okej no ei tarvi tänne tulla mutta en voi kertoa täällä sori(:
Tiedäks, mä koitan vastata positiivisesti, mutta kun yleensä kaikki kommentit mitä saan on niin suorastaan jotain sanoinkuvaamattoman ärsyttävää missä käsketään hankkia elämä ja suksia vittuun.. Ei silloin kyllä huvita vastata positiivisesti! Mutta ymmärrän mitä tarkoitat ja otan tällästä palautetta vastaan, mähän voin vaan parantua tästä. Mutta jos katsot jotain vanhojakin kommentteja esimerkiksi niin näet MIKSI en kommentoi niihin kiltisti jne.. (:

Anonyymi kirjoitti...

Negatiivisia ihmisä on täälä kyllä aivan liikaa ! Hienoa että osaat pitää puolesi, harva siihen pystyy. Mutta vinkinnä ihan vain että ihmiset jotka sanovat " haista vittu, painu helvettii yms" niin luulevat olevansa "kovia" todellisuudessa heillä ei ole kaikki ihan kohdillaan ja heidän pitää purkaa sitä muihin joten vastaa heille positiivisesti se niitä ärsyttää eniten =) Olet vahva ihminen ja olen ylpeä sinusta ! Sinunlaisiasi aitoja ihmisiä lisää =)

Henna kirjoitti...

Oot ihan oikeessa, eihän täällä sanota mitään hyvää? Jep, kyllä mä puoleni osaan pitää ja totta, eihän kukaan joka täällä haukkuu uskalla sanoa sitä päin naamaa.. Kiitos tosta palautteesta, piristi pitkästä aikaa päivää(: