MINI MORÖTTER

Iltaa ihmiset! Oon ihan hyvällä fiiliksellä vaikka yllätyinki yhdestä jutusta ja ehti jo höyryäki tulla korvista mutta nojoo, ei tehdä siitä sen isompaa asiaa. Sisaruksien hoitaminen suju iha kivasti, katottii jakso serranooki pitkästä aikaa ja sain unohtaa kaikki vähänki huonot asiat mun elämästä tällä hetkellä! Mutta mä en jaksa edes ajatella niitä asioita enää, koska mä oon sen elämässä oppinu että pieniä asioita ei kannata jauhaa, ja vaikka ne satuttais nii ettei pidä välittää. En kuitenkaan tiedä teenkö niistä asioista syytettä vai en.. Kaikki sanoo että joo mutta saa nyt nähdä onko mulla kaiken koulun,perheen ja draaman lisäks voimia sellaselle?
  Mutta muuten, yleisesti, menee hyvin! Sanon nyt kaikille tässä samalla että jos teistä tuntuu ärsyttävältä ja vittumaiselta että koko ajan kerron jotaki hyvää mun elämästä ja teistä tuntuu siltä että mun elämässä ei muka koskaan olis tapahtunu mitään huonoa, niin kattokaa vuosi tai puol vuotta taakseppäin mun blogissa niin on mulla ollu huonot hetkenikin. Sen takia mä oon tällä hetkellä niin onnellinen, ja ymmärrän et se voi välillä ärsyttää niitä jolla ei välttämättä mene niin hyvi. Mutta koitan edes joskus olla mainitsematta mun hyvistä päivistä, vaikka oikeesti haluisin hihkua onnesta. Toivottavasti ymmärsitte, ja niille jotka aina haluu vähän pidempää tekstiä, tässä teille! Buenas notches.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mulla on tällähetkellä mun elämässä sellanen jakso et asiat ei välttämättä oo niin hyvin ku ne vois olla mut oon ilonen että edes jollain menee hyvin (-----:

Henna kirjoitti...

Nii, no kaikilla on sellasia jaksoja, sen voin sanoo! Mutta kyllä asiat järjestyy, ja joo, joskus vaan ihmiset suuttuu mulle siitä ja siks aattelin kirjottaa ton jutun. (-: