"ne on yli tyhmiä hanskoja ku ne ei mee oikeisii sormii"

Huomenta! Eilen keilaamas oli tosi kivaa! Sitten tultiin meille, pilkottiin neljä kurkkua ja dipattiin niitä, sillä aikaa ku me katottii leffa Avatar. Vaikka oon nähny sen miljoona kertaa, kukaan muu ei ollu nähny sitä ja siks me katottiin se. Sen jälkeen mentiin tuukan kans saunaan ja katottiin hetki yleisurheilua. Sitte tuukka lähti kotiin, ja mä menin suoraan nukkumaan, oli niiiiiiiiiin väsy! (Kuvia iltapäivällä)
Nyt kohta lähdetään perheen kans balettiesitykseen, sieltä japen luo hetkeks, sitte lounaalle koko porukan kans syömään buffetti, ja sitten illanviettokin mulla on aika selvä;) Voikaa hyvin puput!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

sähän et oo vielä 16v nii eiks se oo kiellettyä......:D?

Henna kirjoitti...

Kielettyä mikä? Mitä kielettyä mä nyt oon tekemäs? :o