BLOGGAAN TAAS

Heippa. Olin kolme päivää bloggaamatta ja joka ikinen päivä mun sormet vaan syyhys koska halusin kirjottaa. Joten jatkan bloggausta normaaliin tapaan, ja vaan sen takia koska en voi elää ilman bloggaamista! (: Muuten tää viikko on menny hyvin, en ala nyt kertoa mitä oon tehny mutta on ollu ihan ok viikon alku kyllä. Mitä teille kuuluu?
  Tänään mulla on koulua kello 8-15 ja sen jälkeen hoidan sisaruksia tuukan kans 4h. Katotaa sit mitä me keksitään! Huomenna mulla on vapaata, ja mennään aamupäivästä iskän kans ostelemaan kaikkee tarpeellista ja käydään ehkä poliisiasemallaki.. Illemmalla on Jare&VilleGalle keikka jonne mä ja tuukka vissiin mennään. Mennään varmaan vaan kahestaan sinne koska mirellaki on kipee ja me ei tiedetä mikä fiilis siellä on mutta ainaki käydään tsekkaamassa JVG ku ne esiintyy!


9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

paljo se keikka maksaa?: D

Henna kirjoitti...

7,50 =)

Camilla kirjoitti...

Onneks et lopettanu bloggaamista! Sun blogia on niin kiva lukea:))

Anonyymi kirjoitti...

Haluaisin kysyä että miksi olet poistanut kommentteja muista postauksista? Ja missä JVG esiintyy ? :)

Anonyymi kirjoitti...

keep going henna! :-)

Henna kirjoitti...

Camilla/ Hehe, kiitooos! :)
Anon1/ Mä en niitä poistanu vaan blogin järjestelmävalvoja. Ja leipätehtaalla.
Anon2/ Hehe ofc (; !

Anonyymi kirjoitti...

miks poliisiasemalle? :O moneltako se Jare&VilleGalle on leipätehtaalla ? :O

Anonyymi kirjoitti...

Missäs tämä leipätehda sijaitsee ? :) Joo ja en mä millää pahalla kysynyt noista kommenteista, ihan ilo tätä sun blogia on lukea ! :)

Henna kirjoitti...

Poliisiasemalle blogiin liittyvistä asioista.

Tässä kaikki tieto siitä JVG:n keikasta; Alaikäisten kello 18-21 leipätehtaalla huomenna 30.9. (jos et tiedä missä se on, katso googlesta!) Lippujen hinta 7,50 (-: