tunteiden tulivuori

Mulla alkaa mennä hermot. Joka ikinen idea, mikä tulee mun päästä, mun ikiomista pikkuruisista aivoista, varastetaan. Mä kirjotan jotaki, ja seuraavana päivänä näen sen jollakin muulla. Mä en tarkoita ketään tiettyä henkilö, koska ketään tiettyä ei ole, jos kertoisin kaikkien nimet, se lista olis pitkä. Eikö teitä häiritse se että ehkä luen teidän blogia ja löydän sen teiltä sieltä? Ihan teidän kaikkien tiedoks, mun blogin alareunassa lukee copyright. Eli pyydän teiltä kaikilta, en edes enää pyydä kiltisti koska oon jo kerran pyytäny, eikä toiminu. Eli; Älkää kopioiko multa, olkaa oma ittenne, älkää kopioiko tekstejä, kuvia, postauksia, jne! Te ootte nii fiksuja et keksitte itekki kyllä! Sillä mulla alkaa pikkuhiljaa menemään hermot. Kiitos ja oikee helvetin hyviä öitä.

Ei kommentteja: