Valehtelisin jos sanoisin että oot inhottava

Mä oon siivonnut mun huonetta hikihatussa ja tappanu kaikki villakoirat sieltä. Ei enää ikinä sotkusta huonetta tossa huoneessa, sillä seuraavan kerran oon jo mun ikiomassa "ykisössä" joka siis on meidän talon "siipi" ja mulla on oma ulkoovi jne. Siellä remontoidaan just nytte ja seinät on kohta valmiit! Mä en malta odottaa, ääk. Odotan jo sitä et saan äipän kans mennä ostelemaan kaikkee ihanaa sinne, ja kaikista eniten odotan sitä että saan oman rauhan, ja oman kullan sinne munkans nukkumaan! Niin ja saanhan mä uuden sängynki, että mun iso köriläski mahtuu sinne(;
  Huomenna on vihdoin perjantai ja mulla on koulua vaan 10-14. Ihanaa. Koulun jälkeen mennään mirellan kans kaupungille ja odotetaan siellä lottaa. Kiva olla taas pitkästä aikaa kolmestaa(: Vähän illemmalla mirella heittää mut tuukalle ja jään sinne sitte yöks. Tulee olemaan ihana viikonloppu ja aion löhötä 24/7. Sweet dreams everybody!

poika, sun silmät !

Ei kommentteja: