Valokuvaus tunti menossa..

Meillä oli tehtävänä valokuvata maisemaa, tai ottaa arkistosta joku vanha kuva ja lähettää se meidän opettajalle. Päätin sitte ottaa tän jonka oon ottanu siis kreetalta muutama kuukausi sitte. Oon tosi tyytyväinen tähän kuvaan ja opettajaki kehu sitä, mikä oli tosi positiivistä(: Happy!
   Käväsin tossa sairaalassa ruokavälkällä ja rakkaani pääsi vihdoin pois sairaalasta. Syötiin sairaalan kahvilassa jotaki pientä ennenkö lähdettiin ku mulla jäi lounas välistä. Pyöräilin takas kouluun ja edessä oli 4h mediaa. Nyt jäljellä enää 1h, ihanaa!
   Koulun jälkeen on luvassa 2 tuntia kerhonohjaajana olemista, jota mä odotan innolla! Odotan niiden lapsien näkemistä, sekä uusien että vanhojen. Ainiin, kerhosta puheenollen (kirjotetaanks se noi?) mulla on vielä yks juttu tekemättä. Adios!

Ei kommentteja: