KIITOS

Haluan vaan kiittää sua siitä että, jaksat, autat ja kuuntelet. Kun mä sitä vähiten tarvitsen, sä annat halauksen. Sä pyyhit mun kyyneleet, ja saat mut taas hymyilee. Huomaat ku on joku huonosti, halaat mua ja sanot että kaikki järjestyy. Sä kuuntelet, niin tarkasti kun ihminen voi edes kuunnella, etkä keskeytä mua. Oot mun paras ystävä tuukka, sä oot puolet musta. Sä tiedät musta enemmän ku edes ite tiedän ittestäni. Mun ei tarvi hävetä sun seurassa, saan olla ihan oma itteni. Sä tunnet mut niin hyvin että tiedät mikä mulla on. Mulla riittäis sulle miljoona sanaa ja lausetta, ja kerron ne tässä, ja nyt. Ilman sua, ei ois mua, ja se on totta. Mä olin kuollu ennenkö sä mut löysit. Mun maailma oli mustavalkoinen, mut sä väritit sen sun kirkkaan sinisillä silmilläs. Mä itkin joka ilta ennenkö sä tulit. Mä en välittäny kenestäkään, elin vaan mun omassa maailmassa ja pidin sellasta naamiota päällä. Se oli valetta. Mutta nyt, mä näytän ihmisille että mä välitän. Perhe on mulle tärkeintä maailmassa, mutta mä en ymmärtäny sitä ennenkö sä tulit mun maailmaan, koska mä en silloin välittänyt mistään. Sä sait mut ymmärtämään, ja rakastumaan. Sä opetit mua rakastamaan, mitä mä en osannut tehdä ennen oikein. Teit musta kokonaisen, iloisen ja uskollisen ihmisen, ja muuta en sulta voi pyytää. Oon iloinen et oon saanu sutki tuntemaan tän tunteen. Sullaki oli aika valheitatäynnä oleva elämä ennenkö mä tulin siihen, mutta tiedäks mitä.. Me ei pärjätä ilman toisiamme koska sä oot puolet musta ja mä oon puolet susta. Sä välität. Se on tärkeintä. Halusin vaan purkaa mun päätä.. ja kiittää.

2 kommenttia:

emilia kirjoitti...

aivan ihana teksti henna! <3

Henna kirjoitti...

Kiitos:)