X

"En voi edes ottaa yhtä ainutta askelta teitä kohtaan. Opin elämään oman elämäni mukaan, enkä anna kenenkään muun vaikuttaa siihen. Kaikille niille tässä muutama sana, jotka saivat minun pääni sekoamaan. Te teitte minusta vahvemman ihmisen, ja kiitän teitä siitä. Jätitte minuun kuitenkin ikuiset arvet, niistä sanoista mitä minulle sanoitte, joka ikinen kerta kun niitä mietin, miksi edes teitte niin? Arvostin teitä, annoin teille rakkauteni, ja te annoitte takaisin vain pelkkää julmuutta. Te tapoitte minut sisältäni, olen nyt pelkkää mustaa tuhkaa sisältä, mutta ettehän te sitä usko. Niinkun ette uskoneet mitään muutakaan. Loistan päältäpäin kuin timantti, enkä anna teille sitä iloa että näkisitte huonot päiväni. Se olisi liikaa, että kaiken teidän tekemänne jälkeen, antaisin teille ilon. Ilon iloita puolestani koska minuun sattuu. Minun sattuu. Näkeekö kukaan sen? Eipä tietenkään. Tehän sokaisitte itsenne kaikelta huonolta, kaikelta mikä kohteli teitä hyvin. Näettekö nyt? En usko. 
 Toivon vain että en olisi ollut paikalla kun suutelit minua ensimmäisen kerran.


Pieni pätkä kirjastani.

Ei kommentteja: