I don't ever wanna be like you

Huomenta maailma. Heräsin puoli 7 tähän ihanaan pimeään keskiviikko aamuun. Bussi jolla tulin kouluun oli niin täynnä että jouduin seisomaan kuljettajan vieressä ja vähän väliä astuin jonku varpaille. Uskokaa tai älkää, tällä kertaa mä aion valittaa tosta! Kuski huutaa vaan että "menkää taakseppäin menkää taakseppäin" vaikka ihmiset on jo niin ahtaasti ku voi!
  Eilen illalla Mirella tuli meille ja saatiin jutella kaikesta sopasta ja monesta muusta asiastaki.. Katottii salkkarit ja syötiin Vietnamista tuotuja maailman ihanimpia pähkinöitä namnam! Kello 9 jälkeen Mirellasöpöläinen sitten lähti kotiin ja minä reippaana tyttönä suoraan nukkumaan. Silti tuntui aamulla siltä että olisin voinu jäädä sänkyyn vielä moneks tunniks. En yölläkään saanut nukuttua kun näin painajaista hämähäkeistä ja heräsin siihen että itse huusin? Tekstasin Tuukalle mutta ei vastausta tullut joten sain selvitä itse koko yön peloissani.
   Mulla on helppo päivä tänään, vaan 8-13. Meillä oli just meidän musavideon "virallinen" ensi-ilta haha ja mua jännitti! Saatiin kuitenki tosi hyvää palautetta opettajalta ja musavideo on koko ajan latautumassa youtubiin, että tekin saisitte sen nähdä ystävät hyvät(:
  Tuukalla ja mulla on tänään 7kk päivä (yes, lasketaan kuukausia koska kun meillä tulee 8kk täyteen me lähdetään espanjaan!)  ja nyt on mun vuoro keksiä jotan kivaa tekemistä joten saa nähdä mitä keksin meille! Tästä tulikin tälläinen pitkä stoori mutta kiva välillä kun on niitäkin.

Ei kommentteja: