VIIKONLOPPU MUN OSALTA ALKAA JO TÄNÄÄN


Heippa kaikki! Tossa ylemmässä kuvassa on kuva mun hiuksista tänään.. Näyttää tosi takkusilta joo mutta otin vaan nopeaa kuvan! Mulla oli aamulla aikaa kihartaa niin ajattelin että miksipä ei kun en pitkään aikaan kihartanu.. Oon aivastellu tänään varmaan miljoona kertaa ja mä en halua tulla kipeeksi! Me kuitenki lähetään huomenna turkuun jne.. Aion tänään siis ahmia c-vitamiini pitoisia mandariinejä ja sitte juon muutaman litran vettä!
  Alemmassa kuvassa,.. noh, hehe.. Mun toinen pikkusisko Helga ja pikkuveli Henri söi jäätelöö ja oli pakko ottaa kuva! Söpöt(-: Muuten päivä on ollu ihan okeeei.. on vaan ikävä tuukkaa kun en sitä oo nähny.. Mutta sitte koko vknloppu ollaan yhes niin hyvä juttu! Nyt tekemään järkeviä asioita, adios mi amigos.

Ei kommentteja: