i really don't know!!

Mulla oli vähän ikävämpi herätys tänä aamuna, mutta selvisin ja ehdin bussiinkin. Oon nyt koulussa, koitan jaksaa vaikka kamala nälkä! Pääsen tänään jo kello 1, en tiedä mitä teen sitten mutta mun on ainaki pakko nähdä Tuukka koska muuten mun pää räjähtää. Mun on pakko saada jutella sen kans!
  Eilen mä nukahdin siihen että tuukka silitti mua ja suuteli otsalle, ja nukuin aamuun asti! Valitettavasti tuukka ei ollu enää aamulla siinä mun vierellä, vaan oli lähteny ku nukahdin. Mutta nukuin niin sikeesti enkä nähnyt painajaista! Ensimmäinen kerta varmaan kuukauteen..
  (Och nu vill jag skriva på svenska, bara så att du inte förstår vad ja vill berätta. Jag är så trött, så trött på dig! Jag bryr mig inte om dig, jag vill bara skita i dig, men det är så svårt! Jag tycker jag blir snart själv typ psykopat eller någo sånt.. I början tänkte jag inte ens på dig, jag sket i dej! Men nu..ååh! Du är nästan de första jag tänker på morgonen och sista då jag lägger mig.. Jag vill inte att de ska vara så.. Jag hatar faktist dethär.. allt som har med dig och göra! Jag vet inte vart jag skall gå, vad jag skall göra eller vad jag skall säga åt dig. Jag vill inte sluta leva bara för att du finns, för att du bryr inte ett skit i mig! Men varför bryr ja mig om dig då? Jag hatar faktist mig själv då jag har så svårt ibland o bara GLÖMMA! ATT INTE BRY MIG! Men jag tror jag måste börja leva med det. Jag kommer alltid vara sånhär i mitt huvud! Dethär är ett S.O.S rop! Hoppas någon märker elr förstår för att jag har det så svårt med dig och ååh! Vad skall jag göra? Vad fan skall jag göra? Jag är så dum att jag själv förstör mitt liv.. Dumma jag.. DUMMA !! )

Ei kommentteja: