MUN JOULU

Meidän ihana joulukuusi!
Jouluruokaa mummulassa..

Paljon naurua fammolassa

Tän päivän vaatteet
Mä voin helposti sanoo et mulla on ollu koko elämäni paras joulu! Aattona mentiin kirkkoon, katottiin SamuSirkan joulu ja kaikkia muita ihania lastenohjelmia. Sitten tultiin kotiin ja odotettiin koko perheen voimin pukkia! Ja tulihan se sitten, puoli 8 aikaan. Lahjoja saatiin niin että nyt koko olohuone on niiden peitossa (eikä ihme kun kuuden henkilön lahjat samassa huoneessa)
  Ruokaakin ollaan syöty ensin kotona, sitten tänään mummulassa ja vielä iltapäivällä fammolassa(: Njummii! Lahjojakin tuli ihan tosi paljon ja kiitos kaikille (kröhöm siis joulupukki).. Mä ja tuukkakin saatiin yhteisiä lahjoja, aw! Tuukkaakin ehdin vasta tänään nähdä pari tuntia ja nyt ajattelin mennä pelaamaan sisarusten kans lautapelejä ja sen jälkeen kunnon sauna-ilta mansikka naamioineen ja koivuvihtoineen.
  Ps. OTIN ESIIN JO MUN MATKALAUKUN!!! ÄÄÄÄK

Ei kommentteja: