X

Tiedättekö mitä.. mulla on ollu tosi hyvä vuosi! 2010 vuosi oli yhtä kamppailua ja silloin lupasin, että teen vuodesta 2011 paremman. Tää vuosi on ollu aivan MAHTAVA ja siitä saan kiittää montaa ihmistä. Tuukkaa, johon rakastuin, joka rakastui muhun ja joka opetti mulle monet asiat elämältä tämän vuoden aikana. Kaikkia mun ihania ystäviä, jotka jaksaa edelleen muistuttaa mua siitä, ettei elämää ehkä kannata ottaa aina niin vakavasti. Mun mummua, joka pitää mut silti maan tasalla ja jaksaa aina rohkaista ja kuunnella! Mun kummitätiä kaikista niistä hauskoista, uskomattoman ihanista hetkistä mitä en olis kokenut ilman häntä. Koko mun perhettä ja kaikkia sukulaisia niistä nauruista mitä en koe kenenkään muun kanssa! Ja kaikki ne vastoinkäymiset mitä tämän vuoden aikana oli (vaikka niitä olikin vähän) on opettanut minut vähäsen nöyremmäksi, hieman aikuisemmaksi ja ymmärtäväisemmäksi ihmiseksi. 
Enää viistoista minuuttia jäljellä vuotta 2011.. Haluisin vaan olla jonkun ihanan ihmisen kainalossa mutta se ei juuri oo mahdollista.. Toivottavasti kännykän kautta sen saa jotenkin korvattua.. Mutta en aio valittaa, sillä edessä on tulossa ihana vuoden alku ja muutenkin elämä hymyilee! 
TOIVOTAN KOKO SYDÄMESTÄNI OIKEEN IHANAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE!

Ei kommentteja: