Back in Finland

Hola mi amigos, todo està bien?
En edes tiedä mistä aloittaa, mutta.. koitetaan! Mulla on ollu tosi ihana ja rentouttava loma. Kaikki sujui niinku piti ja kuviakin on yli tuhat. Säät oli hyvät ja meininki tosi let's go. Eilen aamulla me sitten lennettiin Helsinkiin mutta lentokone oli myöhässä joten lähdettiin suomen aikaa vasta 14.30. Ajettiin Helsingistä tänne Vaasaan ja tultiin yöllä kotiin. Otin täks päiväks koulusta päivän vapaata, sillä oli pieni jet lag ja muutenki kamala väsy!
Lisään tänne päivien mittaan paljon kuvia, mutta aloitetaan nyt jostain (:
Ensimmäinen aamupala meidän omalla maaterassilla. (Mistään ette saa parempaa mehua kun espanjasta!!!!!)

Puerto Ricossa on ihan yli paljon rappusia! Tämä paikka ei siis sovi niin hyvin liikunta esteisille, mutta kyllähän taksillakin aina pääsee liikkumaan.

Käveltiin yks päivä viereiseen "kaupunkiin" nimeltä Amadores. Ranta oli aivan ihana mutta valitettavasti bikinit jäi hotellille. Syötiin herkulliset jäätelöt Amadores beach Clubilla ja jatkettiin matkaa takaisin päin.

Muutamat ihmiset otti näillä kalliokivillä aurinkoa, mutta en niitä ihmisiä viitsinyt kuvata kun alasti siellä olivat heh.. Tuolla oli myös tosi paljon rapuja, mutta kuvaa en saanut kun ne on niin vikkeliä(:

Tämä kuva on vielä ensimmäiseltä päivältä kun ollaan niin valkoisen näköisiä.. Kiitos rakas että olet olemassa, ja siitä että teit meidän ensimmäisestä matkasta unohtumattoman! Seuraavaa odotellessa(;

Tämä kuva ostoskeskuksesta, joka sijaitsi lähellä meitä. Täällä me syötiin joka ilta hienossa ravintolassa!
Tässä meidän joka iltaiset juomat! Niin hyviä ettei sanoja löydy, onneks toin muutaman kotiin!
Nämä kuvat sai riittää tältä postaukselta, mutta lupaan että lisää tulee. Nyt meen purkamaan laukkua ja nukkumaan, kauhee väsy.