I WISH I COULD EXPLAIN HOW I FEEL

Kerho meni ihan ok. Joskus on vaan vaikea katsella lapsia jotka itkevät, vaikka heitä kuinka lohduttaa! 
Mulla on tässä yks salainen projekti josta en voi kertoa hehheh(; Pistän siihen paljon aikaa joten toivottavasti eräs henkilö osaa sitä myös arvostaa. 
  Tiedättekö mitä, mä jäädyn. Mulla on kylmä yöllä, aamulla, koulussa, kotona, bussissa ja joka paikassa! En tykkää talvesta yhtään! Haluan kävellä pitkillä löysillä meikoilla ja tiukoilla sortseilla! Eihän bikinit ja aurinkolasitkaan pistäis pahitteeksi.. Odottelen vaan seuraavaa matkaa ja kesää! 

Kysymys teille lukijoille; Onko teistä joku tehnyt työharjoittelunsa ulkomailla? Ollaan Adelinan kanssa mietitty että lähdetään espanjaan toisella luokalla, joko kolmeksi tai kuudeksi viikoksi. Eli nyt, jos on kokemusta, kertokaa! 


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mun veli oli turkissa kuukauden amiksesta ja tykkäs ihan kauheesti, näki sellasta kaupunkia johon ei itte olis tajunnu lähteä, asuinpaikka maksettiin ja ruokakin oli halpaa. Ja lämminkin oli :) Kannattaa lähteä jos on siihen tilaisuus ! :)

Henna kirjoitti...

Oi, turkkiinkin olis kiva mennä, mutta sieltä ei löydy niin paljon media työpaikkoja kuin espanjasta! Joo, pitää hakea niitä tukia niin asuinpaikka ja ruoka maksetaan. Ja tottakai pitää olla lämmin hehe(: Ja siitä saa mahtavan kokemuksen, ainakin toivon niin(: Oon jo varma että lähden, kun siihen kerta on tilaisuus !