X

Kello 8 salkkareiden jälkeen suunnattiin Ritz:iin Tuukan kavereiden keikalle! Ekaks mua ei niin innostanu ku en tietäny mitä odottaa, mutta oikeesti, OOTTE HUIPPUJA ! Oli tosi kivaa vaikka ei me siellä niin kauan oltukkaan! Sieltä sitten kotiin ja nyt istun tässä, väsyneenä. 

  Oon vaan aika pettynyt ja surullinen yhdestä asiasta.. En halunnu et se menee niin mutta, niin se vaan meni enkä voi sille asialle enää mitään. Yritin joskus saada sinulle puhuttua järkeä, mutta se ei onnistunut ja nyt minä kärsin. Olet mulle rakas ja haluan että tuut takas mutta se ei taidakkaan enää olla mahdollista. Se kaikista pahin painajainen tuli ja tunki elämääni ja vei sinut minulta ja sinä vaan annat mennä. Etkö muista mitä me sovittiin? Ettei kukaan ikinä tulisi meidän väliimme? Se lupaus taisi sinulta unohtua.


2 kommenttia:

Mirella kirjoitti...

mitä tää on Henna? :O

Henna kirjoitti...

Selitän koulus jos nähdää mut toi on vaa yks juttu mun piti purkaa mun päätä :D