EI NÄITÄ TUNTEITA ENÄÄ PYSTY KÄTKEMÄÄN

Heipskukkuu! Toivoisin että pihalla olis tollanen ilma mutta sen sijaan tuolla ulkona on ihan tylsää ja harmaata. Mulla on enää 1 viikko koulua jäljellä jonka jälkeen pääsen työharjoitteluun. Odotan niin innolla kesää ja niitä myöhäisiä iltoja mökillä ja niitä iniseviä hyttysiä mun korvan juurella.
  Eilinen ilta meni täysin matematiikan tehtävien parissa sillä mun piti laskea 25 tehtävää...  Meni siinä toista tuntiakin mutta mun on pakko jaksaa että saan hyvän arvosanan. Äidinkielen esseekin on valmis ja oon tosi ylpee ittestäni että oon jaksanu näin paljon koulutehtäviä kun mediapuolella niitä ei melkein ikinä edes ole.
  Tänään aion mennä kouluun, vihdoinkin! Mulla ei oo kurkku kipeä ja mulla on muutenkin niin lyhyt päivä edessä, 11.20-15.10. Nyt tää tyttö menee aamupalalle äitinsä kans ja lähtee sen jälkeen kouluun.

Ei kommentteja: