I ONLY MISS YOU WHEN I'M BREATHING

Tästä lauantaista tulee niin mahtava! (; En voi oikeen mitään kertoa joten saatte odottaa huomiseen asti höhö.. valitettavasti.. Oon muuten tosi iloinen että oon saanu yhden asian pois mun elämänjärjestyksestä eikä se enää vaivaa mua ja saan vihdoinkin elää vapaata elämää ilman mitään draamaa. Ihana tunne. If you know what I mean.. 
Olin just muuten kaupassa tän söpöläisen myrtsipyrtsin kans! Oli niin tylsä ilma että.. :( Mun pitäis ehtiä sinne Cubukseenki joka on avattu mutta en millään ehdi! Harmittaa tosi paljon.. Meen sinne sitte ku siellä ei oo niin paljon ihmisiä ja jonoa. Mutta nyt kuitenkin häippäsen tekemään vähän koulutöitä koska en ehdi tehdä niitä huomenna enkä tänään enää. Heippa!

2 kommenttia:

Linda & Sofia kirjoitti...

Aivan ihana blogi! Upea banneri :)

Henna kirjoitti...

Kiitos paljon :) !!