I WANNA KNOW

images

Kommentoikaa HEP jos ootte mukana! Anonyyminäkin(: 

4 kommenttia:

VAMMAsaurus kirjoitti...

mietin tota vielä.. ehkä :D

Henna kirjoitti...

Sama mulla :) !

Anonyymi kirjoitti...

toi on niin propagandaa.. toi on invisible childrenin 11 video minkä ne tekee tästä samasta aiheesta, ja tällä kertaa niitä onnisti - tosta tuli aika iso juttu.

mä en muista minä vuonna se oli mutta ne oli ansainnut jotain 8 miljoonaa dollaria joista ainoastaan vähän päälle 2 miljoonaa oli mennyt oikeasti sinne niiden lapsien auttamiseks. suurimman osan ne oli laittanu noiden videoiden tekemiseen.

ton kampanjan perustajat nauraa matkalla pankkiin kun kaikki totuudelle sokeat ihmiset luulevat tekevänsä jotain maailmaa mullistavaa ostamalla jonku rannekorun.

Henna kirjoitti...

No siis mäki oon kyllä täysin samaa mieltä sun kanssas ! Sikshän mä en aiokkaan ostaa mitään korua tai julistetta sieltä nettisivuilta :D !