KYSYMYKSIÄ


Sä oot laihtunu tosi paljon! Mitä sä oot oikeen tehny ku oon lukenu sun blogia kauan jo etkä sä mitään uutta harrastusta oo alottanu? Paljon painat ja paljon painoit ennen? :O
Vastaus: Oon 157,5 pitkä ja painan tällä hetkellä 53 kg. Eli mun painoideksi on 21,5 ja normaali painoideksi on 18,5-24,9 välillä. Kato oma painoideksi täältä.
Painoin ennen (joskus yli vuosi sitten) enimmillään 63 kg. Silloin mun painoideksi oli 25,6, eli lievästi ylipainoinen. Olin sillon vähä pullukka, en vaan tajunnu sitä itse! 
En tiedä mistä johtuu että oon laihtunu mutta mä syön ihan normaalisti ja herkuttelen myös. 10 kg on aika paljon laihtumista, ja varsinkaan kun en edes periaatteessa harrasta mitään. Uskon että suurin syy on Tuukka. Me liikutaan yhdes ja tehdään lumitöitä jne. Pyöräilin syksyllä kouluun joka päivä eli 6km siinä tuli. Plus 4 kilometriä lisää jos poljin tuukan luo. Pienet asiat vaikuttaa paljon! 
Nyt mä oon tosi tyytyväinen itteeni ja omaan painooni enkä häpeile sen kertomista niinku ennen. 

Näytä joku kuva Canarialta mitä et laittais blogiin ikinä? :D
VastaaPoista

Nukahdin altaalle :D


Ei kommentteja: