THE "old me"

 Eräs lukija halusi että teen postauksen siitä minkälainen olin ennen. Tai minkälainen oli "entinen minä".. En oikeen tiedä tarkalleen mitä hän sillä tarkoitti mutta yritetään! 
Mulla oli paljon kuvia ii2:sessa, koska silloin ei vielä ollut facebookkia. Olin tässä kuvassa 12 vuotias. Muistan vielä kuinka ylpeä olin tosta kuvasta.. Mulla oli ainakin ihanat hiukset silloin (: !

Hyppäsin pojasta toiseen ja ihastuin helposti. Mutta onneksi se vaihe oli 12 vuotiaana eikä 16 vuotiaana jolloin siinä suhtees olis ollu enemmän ku pikku pusuja. Sitä olisin katunut. 

Sitten mulle tule se vaihe ku rupesin voimaa tosi pahoin..


Mulla oli älyttömän huono itsetunto. Valitin koko ajan ittestäni enkä koskaan ollut tyytyväinen peilikuvaan. Luulin tietäväni kaikesta kaiken ja myös näytin sen. Olin ärsyttävä pikkuteini joka suuttui joka asiasta. Raivosin vanhemmilleni ja ystäville.

Nyt oon iloinen 16 vuotias tyttönen, ja elämä on parhaimmillaan! 
Toivottavasti tää oli suurinpiirtein sitä mitä tarkoitit (: ! 

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Oli kyl ihan kiva postaus, mut mä olisin kaivannu enemmän sitä, et kenekaa liikuit silloi niinku mis porukois, ja ketkä oli sulle erityisen tärkeitä, tai oliks sul jotai lemmikkejä yms :DD