I EVEN LOOK GOOD IN A BROKEN MIRROR

Tulin just kerhosta, oli ihanan rauhallista! Leivottiin pannukakkua ja syötiin sitä kerman ja hillon kanssa. Töissä meni tosi hyvin myös, aamusta mulla ei oikeen ollut tekemistä mutta myöhemmin sitä rupes olemaan.
   Totesin myös, että jos kerran saat mahdollisuuden, älä päästä siitä mahdollisuudesta irti. Elämässä ei mahdollisuuksia tule montaa ja silloin kun sellaisen saat, ei kannata jäädä märehtimään sillä me eletään täällä vaan kerran. Jos sua pelottaa, mieti että mikä on pahinta mitä voi tapahtua? Tänään sain juuri sellaisen mahdollisuuden ja hetken sitä epäröin, miksi? Ei mulla olis edes mitään menetettävää. Vastasin kyllä ja saa nähdä mitä tämä vastaus nyt tuo tullessaan. Ainakin olen positiivisin mielin sitä ottamassa vastaan, ja jännittää ihanasti mahassa. Vihdoinkin jotain vähän mullistavampaa munkin elämään. Minä en aio elämässäni jäädä paikoilleni, täällä me vaan eletään, eikä edes kauaa! Oon tosi ylpeä itsestäni, hehe(:



Ei kommentteja: