I NEED YOU IN MY LIFE

Tuukka, olet ollut minulle niinkuin parasystävä, ja tulet aina olemaan paras ystäväni. Tiedät minusta oikeasti enemmän kuin kukaan muu, enemmän kuin minä itse. En häpeä kanssasi mitään, en kertakaikkiaan mitään, ja tiedän ettet sinäkään. Minulla on ollut hieman kivinen menneisyys, mutta et välitä vanhoista asioista vaan katsot vaan suoraan tulevaisuuteen, minun kanssani. Olet ollut juuri siinä, minun vierelläni kun sitä olen eniten tarvinnut ja olemme molemmat toistemme seurassa itkeneet silmämme kuiviksi. Pystyn nauraa räkättää suoraan naamasi edessä niin että sylki lentää, ja sinä vaan naurat mukana ja "kostat". Meillä on meidän Ziprakeet ja kilpikonnat. Meidän omat pikku hössötys pössötykset. Kaikki sujuu meiltä jo ennestään, olemme kuin vanha pariskunta. Enkä toivoisi mitään muuta.
  Monet sanovat että nuoruus jää elämättä jos on poikaystävä, mutta olen erimieltä. Voin tehdä kaikkea mitä sinkutkin, voin bilettää, voin nauraa kavereiden kanssa, voin pitää hauskaa päivästä toiseen. Yksi asia mitä en voi tehdä, on etsiä miestä. Minulla on jo sellainen. Ja minulle juuri täydellinen, ihanin ja sopivin poikaystävä. Kihlattuni, lupaan sinulle etten koskaan aio satuttaa sinua, aion rakastan sinua huonoina kuin hyvinä päivinä, enkä koskaan unohda sinua. Rakastan sinua 

Ei kommentteja: