Minne ikinä menetkään, tulen aina mukanasi

Luulin että päivä ei vois olla enää stressaavampi mutta olin väärässä. Aamulla odotettiin Lotan kans bussia joka oli 20min myöhässä. No, pääsin kuin pääsinkin töihin ja olin siellä kahteen, jonka jälkeen jouduin lähtemään verikokeisiin. Tulin kotiin ja tulostan parasta aikaa kaiken näköisiä tärkeitä papereita..
  Kello 16.30 mun ja Lotan pitäis olla kerhonohjaajina vanhassa vaasassa. Ja kun kerho on loppunut kello 18, pitäis meidän sillä samalla sekunnilla olla Övis-gymnasiumissa jossa me ollaan järjestäjina lasten Talent-illassa joka kestää yhdeksään. Oon siis kotona vasta kello 22 jonka jälkeen oon varma että uni maistuu (:
 Yks ihana asia tässä päivässä:

En yleensä ostele artistien hajuvesiä kun heillä sitä rahaa jo niin paljon on jo ennestään mutta tätä tuoksua ei voi vastustaa!

2 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

aivan ihana tuo putkilo, näyttää niin prinsessamaiselle ! :)
banneri on hieno!

remixofthelife-suvi.blogspot.com

Henna kirjoitti...

Hehe joo ja tuoksuu taivaalliselta! Kiitos paljon(: